Обмін та повернення.

 

Ми діємо в рамках закону України "Про захист прав споживачів", який дозволяє покупцеві повернути або обміняти куплений товар, якщо виконані умови:

 

1) З моменту покупки пройшло менше 14 днів.

2) Товар зберіг первісний вигляд, споживчі якості, упаковку, документи і пломби.

3) Є копія Акту про огляд, оформленого в офісі Транспортної Компанії (якщо є недостача і/або псування товару під час отримання товару, та/або невідповідність заявленим характеристикам).

4) Написана претензія до товару, яка включає в себе: ПІБ і телефон замовника, номер замовлення, докладний опис проблеми, кілька фото товару (брак крупним планом), серійний номер упаковки, і відправлена на електронну адресу semena@antaria.com. ua

 

Процедура прийому товару по гарантійним зобов'язанням:

 

1) Товар повинен мати оригінальну упаковку.

2) Якщо товар не має повної комплектації (оригінальної упаковки), то він не підлягає заміні на інший з подібними параметрами.

3) До товару повинен бути доданий докладний опис дефектів з зазначенням ситуації, коли і за яких умов проявляється даний дефект.

 

Вам необхідно вислати нам товар перевізником:

«Нова Пошта» за адресою Київська обл., смт. Чабани, відділення №1

 

Разом з товаром Вам необхідно вислати:

 

1) Товар в повній комплектації.

2) Копію накладної (чека, квитанції),що підтверджує покупку.

3) Заява (довільної форми) в якому необхідно описати докладно причину повернення товару, дані одержувача і номер замовлення, контактний номер телефону, банківські реквізити: МФО банку, ЄДРПОУ, назва банку, розрахунковий рахунок.

4) Після відправки товару обов'язково надішліть номер замовлення, найменування товару та номер декларації на електронну скриньку semena@antaria.com.ua

Клієнт оплачує вартість зворотної доставки (в компенсацію входить тільки вартість самого товару).